There are three sunken buttons on the outer edge of the left side of the case. The nine o’clock position is used to adjust the day, replica watches the ten o’clock position is used to adjust the month, and the middle position is used to adjust the date.

Blog Ticer Sue

Rahsia Resepi Goreng Pisang Rangup Dalam 5 Minit

Resepi pisang ni mudah sangat-sangat. Dan guna beberapa bahan sahaja.
Tapi, hasil dia. Fuhh, walaupun pisang dah sejuk, tetap rangup bila dimakan.

Tips: Pastikan bancuhan air tak terlalu cair. Kena ngam2 je. Cara nak tau, bila korang salut pisang dengan tepung, bancuhan tepung tu tak terlerai dari pisang.

Bancuhan pisang goreng melekat dengan pisang tu.

Nak buat pisang goreng pun ada jenis pisangnya. Kalau guna pisang emas, Dya tak tau jadik apa nanti.
Mungkin hasilnya pisang lembik kot? Hehe. Tak pernah cuba lagi.

Resepi Goreng Pisang Sedap

Bahan-bahan bancuhan goreng:

  1. 1 cawan tepung beras
  2. Sedikit air
  3. secubit garam
  4. secubit serbuk kunyit sebagai pewarna kuning pada pisang

Cara Goreng Pisang Yang Betul:

  1. Masukkan tepung beras, garam dan serbuk kunyit di dalam mangkuk
  2. Kemudian masukkan air sikit-sikit. Sampai bancuhan tu boleh di gaul cantik
  3. Gaulkan pisang dengan bancuhan tadi.
  4. Goreng di dalam kuali sehingga pisang berwarna keemasan
  5. Boleh rujuk video kat bawah

Cubalah kat rumah nanti. Confirm rangup! Kat luar rangup, kat dalam lembut.
Dan yang paling penting, rasa pisang tu lengkap & memang terasa sebati dengan tepung.

Blog Lain

Ticer Sue

Lebih mesra dikenali dengan panggilan Ticer Sue dikalangan pelajarnya. Ticer Sue telah pun melibatkan diri dalam bidang Pengendalian Produk Makanan selama lebih 15 tahun sejak dari bangku sekolah lagi.

Favourite
Sponsored

This is the heading

Kelas PJJ
  • Sale!
    Kelas PJJ

    COMBO PJJ NASI ARAB TALAM V1 + PJJ NASI BRIYANI POWER

    Original price was: RM1000.Current price is: RM129.
  • Sale!
    Kelas PJJ

    NASI BRIYANI POWER (9 RESEPI)

    Original price was: RM500.Current price is: RM100.
  • Sale!
    Kelas PJJ

    PJJ NASI ARAB TALAM VOLUME 1 (18 RESEPI)

    Original price was: RM500.Current price is: RM100.
  • Sale!
    Kelas PJJ

    PJJ Selegho Kita COMBO V1 & V2

    Original price was: RM500.Current price is: RM120.

Un design così semplice ma molto moderno e nitido nel suo complesso, ha quel classico look Rolex e non lo è.rolex replica Sai benissimo che le persone di Rolex hanno un design molto conservatore, quindi avere una lancetta dei secondi a forma di freccia è davvero impressionante.

Con tantos Rolex en casi todas partes, supongo que un Milgauss falso es el camino a seguir si quieres ser un poco más original.replica relojes Sé que algunos de ustedes no estarán de acuerdo conmigo en esto, pero estoy listo para mantenerlo en mi top 5.

error: Content is protected !!